Consultanţă si asistenta de specialitate in problemele Securităţii şi Sănătăţii în Muncă si Resurse Umane
Protectia muncii
• elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie
• elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru
• stabilirea atributiilor si raspunderilor in domeniul protectiei muncii, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemneaza in fisa postului, cu aprobarea angajatorului
• elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite
• instruirea introductiv generala de protectia muncii, completarea fiselor individuale de securitatea muncii
Resurse umane si personal
• elaborarea regulamentului intern si a contractelor de munca
• intocmirea actelor necesare la angajare si la lichidare
• intocmirea dosarelor personale ale salariatilor
• completarea Registrului de evidenta a salariatilor