Cursurile «Insula Speranțelor» invită la serviciu domnișoare în funcția de:
• SECRETAR
Responsabilități – lucrul cu clienții în domeniul formării profesionale, consultație prin telefon, executarea sarcinilor conducătorului.
Abilități necesare – utilizator PC (programe de bază de oficiu, utilizarea Internetului și site-urilor), posesia unui limbaj cărturar.
Cerințe către candidat:
• Vîrsta – de la 23 pînă la 30 de ani
• Posedarea limbii române și ruse
Se solicită cunoașterea limbii engleze (nivel de conversație)
Calități personale: abilități de comunnicare, de planificare și organizare a locului de muncă, de obținere a rezultatelor, educabilitate, diplomație, punctualitate, flexibilitate, condescendență și amabilitate
Condiții:
• Ziuă integră de lucru de la 9.00 pînă la 17.00
• Salariul lunar - 3500 lei
• Pachet social, concediu remunerat
Dacă sunteți interesați de ofertă, scrieți-ne și contactați-ne:
info@insula.md
022-59-35-21